Sundets toppar.

blåmärken, lårkakor, sträckningar, trötthet, ont i halsen, skavsår
- skiter jag i att jag har när facit för en helg är så jävla awesome som denna har varit

intensivt
svar ja!



Som sagt - vi kickstartade helgen och fredagen med Hoffmaestro.
De var lika grymma som alltid.
Innan kickstarten på Strand fick vi först klart för oss att toan i lägenheten var kajko.....
försökte få tag på hyresvärden men det var ju lönlöst
kul - hel helg med halvdan toa
nog pratat om sånt skit
på tal om skit och sånt så vart sällskapet på bussen in till Strand så jävla toanödiga mitt på bron att den enda utvägen att klara sig ur denna knipa var att hoppa av vid närmaste hållplats efter
och så fick det bli

en liten oväntad och dyr taxiutgift fick bli lösningen efter toapausen mitt ute på bland åker, koskit och traktorer
men whatever
fram kom vi tillslut och årets kväll var att vänta

Lite skakig film men det går inte att stå still när de sätter igång.


Undrar hur långt fram jag stod när jag ser detta kort....känns inte helt ok.
Jag är ingen "hoppochstuddsalängstframochkännpådem" människa
inte för fem öre
vet inte riktigt hur jag ska förklara denna bild med den ståndpunkten?
jag skulle ju kunna se om han hade kvar sina visdomständer eller ej med denna närhet eller kanske sno hans mick?
nu var jag inte vidare uppmärksam på sådana saker i vilket fall som helst, det hade nästan varit ännu konstigare än avståndet mellan mej och bandet, egentligen
så låt gå, erkänn att du va "hoppochstuddsalängstframochkännpådem" människan och skyll tilståndet på maximal pepp och fylla



Dagen efter kvällen före, alltså lördag, hängde vi i Långviken hela långa dagen.
Sol och bad.
Hopp i torn och givetvis massa korttagning.




Hoppkort.....dock med sen reaktion så plasket var det som ståtligt fastnade på bild.







Självklart så rekade jag lite i lgh och runt i kring för att ge gbg Emma senaste rapport om vårt place som varit obebott i snart ett halvår
detta -> senaste nytt lördag morgon



Lördagskvällen blev liiiite lugnare än fredagen, tack och lov.
Korvgrillning i parken och häng på Olearys.





Sen vart det plötsligt söndag och after beach var att vänta.
In till Borgolm och Strand igen.

Helfel dygnomställning på festandet.
Tacos som frukost och drinkstart vid 14.00.



Strand bjöd på:

B A R T Ö M M N I N G






Vilket innebär att man blir :

F U L L  , P E P P  O C H  G L A D  P Å  N O L L T I D





Men det bästa av allt - Strand after beach bjöd på:

R Y D E L L  O  Q U I C K

 

coverbandet som jag är "uppvuxen" med
hängde på afterski när man var mini med morsan och farsan och diggade till dom
de är grymma


Måndag idag och det betydde hemfärd.
Jag tackar för en klockers helg.
Jag är inte utvilad av denna semester, snarare tvärtom,  men jag är ändå full av energi.
Jag är sliten men jag är pigg.
Glad och nöjd helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med blomman var ju kul, den bilden såg jag inte ens att jag hade fått! Hehe..

Så himla gött du ser ut att ha haft det.. känns bra att min andra del tar hand om säjj.. puss!

2011-08-14 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0