Torsdag 4 aug

Inte så dumt?




Äntligen har man fått lite färg..
har inte kännt igen mig själv i sommar
var längsen jag var så osolbränd på sommaren
ej tid, väder och annat har stått i vägen för häng på badplatser
det känns som toppen är nådd när folk runt omkring en börjar påtala "är inte van och se dej så Osolbränd"
det känns ju sådär
men när toppen var nådd räddades jag undan med ett par kanondagar i solskenet

De  har utnyttjas ner till minuten,  givetvis!
Även kvällstid.



Grillning
engångsgrill betyder fifty/fifty att du faktiskt får någon grillad mat i slutändan
därför är korv ett säkert kort, inte hela världen om det inte blir fyr på grilleriet
idag var det dags för den fifty delen som suger, det vill säga ingen glöd
men lite ljumnen korv slank ner ändå

   


 

Så mysigt, så gött.


Fick avsluta kvällen lite abrupt då vi vart omringade och anfallna av vad jag kan tänka mig var 50 st Kanadajäss....
lagom till att vi skulle fly vart det av någon konstig anledning fart på grillen
bara 3 timmar försent
hade lust att låta grillen stå kvar så att någon fågeljävel kunde stryka med, men jag var för godhjärtad så mitt i flykten balanserades det med en grill i näven
inte helt ok

Nu är jag iallafall hemma, syrran trillade precis innaför dörren oxå så nu är lyans inneboende samlade för några timmar iaf.
Sen sticker jag.
Till K A L M A R över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0