update

Söndaguppdatering på en tisdag.
????

nae, jag måste börja plugga igen så jag har tid med viktiga saker som att blogga och vara rolig, jag måste sluta festa mer än en gång i veckan så jag är människa även på dagtid, jag måste börja vattna mina blommor och jag måste byta min ena strumpa såg jag nu

mycket måsten....

Lördagen blev även den awesome kväll iallafall.

Vi fick en lite bättre känsla och erfarenhet av djuret hund.



Jag vart superpepp trots att jag inte trodde det var möjligt.


Vi lyssnade på "när vi gräver guld" och "en jävel på kärlek" - och de va inte jag som valde de.



Pepp
Vi shakade, tjötade och svängde.
Blev facerapad både, en , två och tre gånger.
Sara skrämde livet ur oss en sväng på nattkvisten genom att svimma men hon piggnade på sig sen.
Jag fick shaka lite med syrran på schagergolvet på Harrys.



En komplett kväll/natt helt enkelt.
Trött morgon dock.

På söndagskvällen möttes "dagen innnan festsvaga" nötter upp för grillning. Vi hade festat på olika håll men tillståndet var det samma.
Tröttmössa på.

Lite lätt nerhasade i fåtöljen, lite bittra, lite småfnittriga och mycket mobilnördiga spenderade vi kvällen "ihop".




Sen kom dagen det, dagen M Å N D A G. Dagen då pre F L Y T T S T Ä D N I N G stod på schemat.
Syrran flyttar på torsdag så grovgörat ska göras innan det. Var så säkra.
Hur som helst....dagen det kom och den var inte rolig någonstans.
Av någon märklig anledning var det jag som åkte på all rensning av avlopp. Sammanlagt tre stycken.
Något som är ännu märkligare är varför avlopp och rör ska sitta så illa till. Man måste ju vara en Nils Karlsson pyssling för att komma åt och skruva och trixa. Badkaret var värst....packninng som hela tiden blev fel och skruvande i blindo.
Fy F A A N.
Nu är det gjort iallafall.
Och detta vart belöningen för hårt arbete.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0