Bye Linköping Hey Kalmar

Sista helgen i Linköping, sista utgången, sista riktiga sommardagen - men bara för denna sommar.
Timmarna innan det var dags att börja korka upp och slänga sig på en filt gick i tema C R A P....
bilbatteriet till den bil jag igår packade full med alla mina grejer dog
kom ut på dagen och skulle hämta det som jag skulle behöva under kvällen ( typ outfit, sjukt viktigt) då jag upptäckte att bilen inte gick att öppna
kommer tillslut in i förarsätet med den manuella nyckeln.....försöker starta bilen.....N A D A händer
så där stod bilen -  inklämnd mellan två andra bilar, den enda dörr man kan öppna är förardörren, bilen är fullpackad från golv till tak i baksätet och den väska jag ska ha ligger i bakluckan
så jävla fucking perfekt
det vart ingen väska i bakluckan
som tur var vart det en outfit men inte den jag hade in mind så att säga 
MEN
När kvällen kom förvandlades C R A P E T till A W E S O M E.
Tur var det.

Temat på musiken vart 80-tal, även till Tereses stora förtjusning.




Plastglas och en högtalare och förfesten i parken är räddad.



Tyvärr kan inte ett plastglas och en högtalare rädda dig från alla dessa jävla mygg.
Med andra ord fick vi tillslut byta utehänget till innehäng.
Och så småningom drog vi bort till Jessica.


Där vart det ALL IN.....mest på spelfronten, iallafall för min del. De andra körde nog på spritfronten. Jag hade fått nog av det för tillfället.
Shotrace var straffet för den som förlorade poäng och shotrace var det sista jag ville hamna i.
Jag och Malm fick fuska hej villt för att slippa undan.



Taxin till Jesscia får avsluta detta Linköpingsinlägg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0