Frisk sjukling rapporterar.

Lite småtrött på att vara halvsjuk nu!
Tror dessvärre att min sjuka är lite småtrött på mig oxå för att jag inte låter mig själv vila en dag.
Dagarna är späckade från morgon till natt och då kommer det där med vila lite i kläm. Dessutom är det för jävla tråkigt att vila oxå.
Som straff för detta resonemang får man alltså en långdragen förkylning. En förkylning som får mig att seriöst undra hur jävla mycket och hur snabbt det bildas snor? Fräscht? Nej, självklart inte men jag undrar ändå. Undrar och tror inte att det är sant.

Idag har jag och malm iaf varit sjukt duktiga. Effektiva. Utträttat nödvändigheter. Stort plus.
Jag har också fikat och gått på stan med Anna. Att hon nu flyttar tillbaka till Linköping är helt jävla underbart. Att veta att hon alltid finns här hemma när man kommer till Linkan är oslagbart.
Kvällen ska snart spenderas på stan för lite tjejigt vinhäng. Imorn blir det grabbigt ölhäng så det känns som en bra fördelning.
Nyår kommer ju sen och då blir det glammigt champagnehäng.

Nae men, peace då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0