Gott nytt år o dä.

Vaknade imorse med täcket uppdraget över huvudet vilket innebär en viss brist på friskt luftintag under natten. Jag vaknade med en arm som var belägen över detta huvud i en mycket märklig ställning vilket hade resulterat i att den somnat och därmed var totalt okontrollerbar. Och slutligen så hade jag en hals som så innerligt sukta efter vatten men en kropp som skrek "som om jag orkar bry mig".

Vad är detta för jävla morgontillstånd att vakna upp till på självaste nyårsafton?
Jag är ju så gott som lite bakis.
Jag skyller allt, ALLT på Olof, Kristoffer, Marcus, Malm o dä.
Vilket pre-nyårsfest de vart.
Fick under natten dessutom bekräfat att huvuduppgiften på sista kursen denna termin blev godkänd.
Det faktumet gjorde mig tillfreds och således ännu mer dryckmottaglig.

Nyår idag iallafall. Hur ska detta förvaltas på bästa sätt?
Jo, i bästa vänners sällskap - i sällskapet jag trivs som bäst. Sällskapet som ikväll ska vända sin festhetstrend och istället fira in det nya året med skålande i harmoni.
Hur bra?
Bra.
Harmoni - låter som ett bra sätt att även börja nästa år på.
Deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0