hell yeah.

alltså hur gött får man ha´t?
det är helt klart Packe som får ta åt sig äran för starten i mitt "har´t bra" ikväll. 
Sitter nu på tåget på väg till Kalmar - sitter jävligt bekvämt, sitter jävligt gratis och sitter
med ett jävla bra sällskap. Tack Packe.
När jag sedan kommer fram ska jag slänga mig i famnen på min saknade Emelie.
Som jag saknat min torsdagsfruga.
Avsluta kvällen ska jag göra genom att krypa ner i min favoritsäng.
Imorn ska jag förhoppningsvis få träffa min favorit följt av ett senare besök på Friskis och
mitt favoritpass.
På fredag kommer min vardagssärbofruga.
Avslutar hänget i Kalmar gör vi sedan med en brakfest med alla på fredag,  
i den hetaste festlokalen...i källarn.

Lördag -  åter till Linkan. 

Som svar på frågan.
Man får ha´t hur gött som helst.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0