Ljuvlig morgon.

Dagens ris samt veckans stryk kunde jag dela ut redan samma sekund som denna dag och vecka startade.

Dagens ris och veckans stryk går till den personen/ de personerna som nån gång under helgen lyckades kapa min tele och ändra mitt morgonalarm till melodin
"gammal biltuta" samt "motorcykelriff".
Tror ni att jag vaknade med harmoni imorse?
Nja, inte riktigt.
Snarare med en skräck och tro om att först tredje världskriget hade startat bland radhusen i ekholmen och sen att Hells Angels plötsligt gjorde entré i mitt sovrum.

Efter att jag konstaterat att ris/stryk utdelningen var klar, inga krig hade startats och att det inte heller fanns några långhåriga läskiga gubbar i mitt rum kunde jag även dela ut veckans humorinslag.

Jag skulle jättegärna vilja ha sett mitt agerande när klockan ringde imorse.
Det måste ha vart kul. Så därför skrattar jag lite nu, såhär några timmar senare.
Med andra ord veckans ris/stryk/humorinslag går till samma person/ personer!
De e la fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0