lördag

tänkte det att nog måste det vara så att man får utnyttja det faktum att man för tillfället bor hemma hos ens förälder... jag menar utnyttja deras "föräldrartjänster". idag tänkte jag att en skjuss till förfesten kunde vara en sådan tjänst. en tjänst som idag skulle vara guld värd med tanke på "gudrun wannabe" vädret. hur som helst så frågade jag farsan och han svarade med ett rungande JAA, dock kunde jag ana en suck som underton. som tack bjöd jag han iaf på en drink. han tackade och sedan drack vi. God drink - bra blandat och klapp på axeln till mig själv. I samma stund som jag klappade mig själv på axeln så kom jag till min förskräckelse på... hur i helvete korkad får man vara? vem ska nu skjussa mig? Det är ju faan. Farsan, jaa, han bara log och höjde glaset. Satan. Nu är jag förbannad och snart kommer en att bli onykter oxå. Ses i den förbannade dimman. Goa,glada, trevliga, dryga, lössläppta, tafatta, snygga eller fula - skiter i vilket bara det high fivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0