Oj oj.

Igår glömde man kvar väskan i flickrummet.
Det är ju fantastiskt bra när man ska ut och svira.
Leg o pengar o nycklar är ju överflödigt.

Hursom, en kom in ändå. Kul kväll var det, tror jag.
Över dagens lunch försökte jag och åsa att pussla ihop kvällen men det var inte lätt...inte tillräckligt med material för att få ihop timmarna så att säga.
Märkligt. Kan det ha vart glöggen?

Annars?
Just nu är livet ganska miserabelt.
Sitter på en parkbänk i ekholmen centrum för att man är utelåst. Jag och fyllona sällskapar. Vi har oroväckande mycket gemensamt.
Hur pepp är de?
Inte superpepp.
Farsan är i Söderköping och spelar golf, åter hemma om ett par timmar.
Men jag är för trött för att vara förbannad....så jag sitter bara här. Sitter och luktar på den obefintliga blomman som istället ersatts av en Pripps blå.
Sen kollade jag på kort i mobilen oxå och då vart jag lite full i skratt.
Nya Måns (olof) och Marie.
Och en telefonlista från gårdagen som bevittnar om tre något förvirrade damer.
Tre damer som tydligen hade det lite svårt att hålla koll på varann.

 image description

Nae, livet är inte så tokigt ändå. Det är bara nästkommande timmar som inte är optimala för min allmänna välbefinnande.
Fördriva tid.
Dags att bläddra lite i Aftonbladet. Dags att läsa några rader för min nya vän Stig. Stig som ser lite dåligt och är en aning på pickalurven.

 

 


Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag blir så himla förvånad när jag läser att du slarvar/glömmer bort väskan. Det händer ju ALDRIG dig?! ;) Längtar till fredag!!

2011-12-04 @ 19:36:45
URL: http://dolkis.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar med!!! snart är tiden inne!!

2011-12-09 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0