skärpning.

idag har jag gjort allt jag inte skulle göra
en sådan sak kan ju vara både topp och flopp
i detta fall är det endast flopp
Vart tog min karaktär vägen?
jag ids inte ens springa efter den
Det måste vara för att det är söndag....min karaktär verkar vara van vid att bli bortprioriterad då.
Den visste väl helt enkelt inget bättre än att springa för livet.
Attans.
Jag som behövde den för att stå i mot idag.
Nej.
Imorgon - då ska jag och min karaktär kila stadigt åter igen.
pinky swear kompis?

på tal om motsatsen till flopp alltså topp så hittade jag överraskande kort på kameran nyss
kort tagna från nån i helg nu i höst
kort jag inte hade en aning om att de togs
alltid lika kul
 
kuligast var egentligen andra kort men de är nog inte bloggvänliga enligt grabbarna.
så klassiska taxikort på två stjärnor i mitt liv får pryda avslutningen på detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0