Sune forever.

Jahadå.
Då kör vi på lite SJ denna kväll.
Sara och jag sitter på tåget på väg till Malmö för lite av en blixtvisit i slapp och roandets tecken. Åter i Linköping på lördag.
En liten vadslagning kring försenad/ej försenad ankomst kanske man skulle fundera på?

Annars?
Jo, vet ni att de är exakt 20 år sen Sunes jul visades i tv-rutan. 20 år sedan en serie rocked my world så att säga.
Ser man till o gilla Sunes jul på Facebook kommer man få upp ett avsnitt per dag på wallen under hela december. Hur amazing? Awesomeamazing.

Det var ett hyvens plåster på såren upptäckt då denna morgon startade med att jag vaknade alldeles för sent och lagom irriterad då jag ngt tankspridd igårkväll måste glömt att ställa klockan.
Men jävlar vilken fart jag hade....vaknade 6.07 och 6.45 satt jag på morgonens spinningpass.
Ledaren sa god morgon när jag entrade salen...
Jag tittade upp och försökte mig på ett leende samtidigt som jag klämde fram ett god morgon.
Jag lyckades tydligen inte se så övertygande ut....
Haha...ingen GOD morgon för dig maria? sa han som nu stod framför mig.
Nä, vet du vad. Inte alls. Men sen började jag garva. Och fortsatte garvandet gjorde jag sen på praktiken då vi såg till att se första avsnittet av Sunes jävla jul.
Fin dag. Nu börjar jag dock må illa så avslutar innan jag ändrar den fina dagen till något mindre fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0