fredag

jamen ja....på morgonens träning filmades det.
det är ju precis vad man vill vid 06.45 då man är fräsch som få.
men jag gladde mig åt det lilla och tackade för att jag hade kvar gårdagens smink - om ack lite halvdant men bättre än inget.
det var iallafall en liten upplyftning i ens annat ganska trötta ansikte.
dessutom så begav jag mig inte till front row så att säga, så jag klarade mig nog ur dagens första kniviga situation ganska så bra trots allt.

Nu sitter ja på stadsbiblioteket...det börjar bli ljust och det faller små snöflingor.
Det kan ju bara betyda en sak.
Det är här jag ska sitta ett tag, för ut i snövind vill man ju inte.
Jag ska sitta här hela dagen och plugga -  som om det inte vore någon morgondag, så när som på en paus för att hänga lite med Åsa.
Det är bara en liten hake....och det är det där med att komma igång.
Min pluggmotivation börjar dala lite nu...den har hållt en jävligt hög lägsta nivå de senaste veckorna. Den framförhållningen och den flitigheten jag haft dessa veckor har jag inte haft någon gång under mina 2,5 år som student.
Men som sagt...den börjar vackla.
Nog om det,
 "som om det inte finns någon morgondag" ska införlivas nu, vare sig jag har lust eller ej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0