spontan o van, van o spontan.

dra åt skogen.....



Jag tror de spårade redan vid champangeöppningen vid 19 tiden eller det var iallafall då henke och jag höll på att att riva ner hela granen med dess pyntning.
Nostalgi var temat och nostalgi blev det.....skratt till gamla minnen, skratt till nya minnen.
Och så plötsligt hade vi bokat och betalt resa till London. Bara sådär.....mitt i skålandet.

 

Men de var inte nog där....efter dans, bokning, golvhäng och middag tog vi taxi till bowlinghallen.
Visiten där blev dock inte långvarig då en i sällskapet  (inte jag) ordnade till så att vi blev utslängda. Fick inte ens spela halva serien. ¨
De e ju själva faan.



Inget att hänga läpp för dock, jag älskar ju trots allt dessa två människor.
Sliver/Harrys fick besök av oss lite tidigare bara.
Där hade jag en ytterst amazing kväll om än lite annorlunda och inte så dansig.

ja,
att vi inte kom upp ur sängen förrän 13 tiden idag var inte så jävla konstigt.
Att då världen utanför plötsligt va snötäckt var oxå det lite konstigt men mest mysigt.
Så det vart sängen igen.
Inte särskilt bakis men väldigt, väldigt trött och inte riiiiikigt med i matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0