onödig fundering...

....då man inget har att göra men ändå är oförmögen att göra något åt det.
Kunde ju typ vart på Slivers christmasparty ikv.
Men icke, vi kör på vol 1 av onödig fundering istället.

alla vi som har facebook....

har alla någon särskild irritationsperson i statusflödet
någon som gärna uppdaterar minst tio gånger om dagen
den ena uppdateringen ointressantare/nördigare/oroväckande än den andra

nu har jag två personer som för tillfället hör till min toppirritationslista
det är sanslöst
exempelvis, checka in i varandras sängar  - ja, det måste nog vara det sorgligaste någonsin
är det såhär de håller på?



blocka dom och allt vad det heter sägs det
men
det kan faktiskt vara lite roande läsning ibland, trots allt.
så de får vara kvar.
och på kuppen får jag skratta lite i mellan åt.
det är de så värt.

undrar om en själv finns med på någon annans lista?
säkert så.
isf bjuder jag dem på det skrattet,  så gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0