late.

Alltså juldagen.
Det är verkligen årets hysterikväll.



O, vart faan var du igår? var en vanlig förekommanade fråga dagen efter.
Mitt svar var rätt och slätt, vart var jag inte? Jag var överallt.
Dessvärre kan det där med överallt betyda att man uppfattas vara ingenstans oxå.
Och det va nog lite så det artade sig.
Jag hade i vilket fall en fantasisk kväll. På storan, på mörners, utanför Platens, Nh och slutligen Riva.
Två förfester hann vi med oxå.
Och en lite mer otippad efterfest. Efterfest på Burger King till 05.00 snåret.
Det var nördigt roligt då men dagen efter med en tenta hängades över en plus en envis förkylning verkade Burger Kingfesten väldigt osmart. Korkad till och med.

Men jag klarade mig ur annandagen ganska bra ändå.
Det följde vi igår upp med en tur på stan där man sprang på halva den bekantskapskrets man skaffat sig under sina 25 år. Kvällen avslutades med bio och där träffade jag nog resten av min samlade bekantskapskrets.
Som sagt....juldagarna. Vilka hemvändardagar.

Nu sitter gänget på bibblan och pluggar. Klockan är 11.20 och ja har väl inte riktigt kommit igång med råplugget ännu. Har fixat massa annat trams innan. Bara därför känns det nästan inte som  att det är någon idé att starta upp "rå" grejen för snart kommer Frida och joinar för lunch. Så det får bli "rå" taktik efter lunch istället.
Jag är så fruktansvärt svag när jag ska dividera med den ena sidan av mig själv. Märkligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0