Åretajm

Det där med att jag skulle stå i backen oavsett får jag nog ta och äta upp
det var lite väl magstarkt att påstå stt jag skulle palla det
jag bör, som det har sagts till mig, coola ner några hekto ibland
det är hög tid för ibland nu
så idag har jag faan´ta mig coolatt ner .....vi har legat i stugan och slappat/sovit/myst heeeeela långa dagen
med betoning på sovit för det vart inte så mycket på den fronten under nattåget hit då man var i vagnsällskap med två grabbpartycrew som inte hade avsikt att sova
hamna i mitten av det är då inte lätt;)

annars så har jag idag hört på syrran när hon kör sina skidskoleknep i backen....

den är lång och den är kort den är liten och den är stor
långt där nere, snöspöket bor
är han farlig?
nej, nej, nej
han vill bara säga hej
så om ni nu ramlar i backen är det bara snöspöket som vill åt era snygga skidor
då får du säga till snöspöket att han får sluta dra i dina skidor och istället gå ner till skidshoppen och hämta ett par egna, okej?
seså....upp på benen igen och skäll på snöspöket

det är alltså på detta sätt skidskolelärarna lurar sina adepter att åter igen ställa sig på skidorna efter en vurpa
stackars barn till att bli totalt grundlurade
sanningen är ju bara att de små liven är kass;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0