lördagsnöje

Nej, vet ni vad?
Är det en sak som står klart ikväll så är det vem som ska supas under bordet och vem som ska se till att det genomförs
denna gång är det inget snack om saken.....jag ska supa mig själv under bordet
ni andra får klara er själva, jag ska bara fokusera på min hävararm
inte för att ni andra brukar ha några problem med att sköta er själva och inte för att jag någonsin brukar ha några problem med att supa ner mig själv
inlägget är bara ett förtydligande på vad som komma skall
och jag vill egentligen bara bjuda med er till denna underbara TILLSTÄLLNING och INSTÄLLNING

Are you on?


du verkar ha varit ON men är det inte nu

denna brud har alldeles för mycket plugg att stå i för att kunnan vara berättigad denna supardeal men jag förväntar mig att hon tar igen det när hon kommer hit nästnästa helg!
hon vet ju tydligen hur man bokstavligen super sig själv under bordet

so,  learn from the master o kör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0