Måndag 14/2 2011

lyckades byta till oss så att vi hamnade i samma sovkupé......ensamma i den dessutom!
allt var frid och fröjd från att vi hoppa på tåget
TILLS
01.30
då halva Indien med alla dess släktingar väljer att storma vagnen och börja härja och dra i vår dörr
efter ett tag lugnade det ner sig......konduktören kom och slängde av en del och visade andra till rätt ställe
återigen var allt frid och fröjd
TILLS
03.30
då loket havarerar och vi blir stående mitt ute i buschen i ca 5 h
tror ni att de blev lite småkyligt då strömmen gick?
Hursom så missar jag givetvis min anslutning från Alvesta tillbaka till Kalmar
tror ni man blir lite förbannad eller?
svar, ja och ja
trött och förbannad är ingen bra kombination när innerdelen av tåget börjar likna ett
"Day after tomorrow" scenario



men men, nu e jag hemma i goa Kalmar
det enda jag ska göra idag är att hänga med Emma, vänta in tentaresultat och slå till med en rekordlång powernap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0