So what if you catch me, where would we land?

Vilken jävla tur att jag kom över denna information idag annars hade jag varit screewed!!!


som till exempel detta...veckomenyn för stackars Tone som sitter i häktet - ser ut att bli en riktig tuff vecka ur matsynpunkt.....verkligen.



eller när jag var och panta burka förut...tänk vilken tur att denna information fanns utskriven, jag som hade med mig lite brandbomber till Ica och för att slänga in i pantcentralen. 




På tal om Ica så är det konstigt att min telefon alltid ska ringa när jag är och handlar......jag blir som bekant en aning handlingsförlamad när jag pratar i telefon så att tro att jag ska kunna prata, komma ihåg vad jag ska handla och faktiskt stoppa ner det i korgen är bara att glömma.
Träligt nog överskattar jag alltid min förmåga att kunna göra alla dessa saker samtidigt så jag fortsätter prata i telefonen, handlar och kommer sedan hem och upptäcker att hälften är glömt.
Det är ju märkligt.
Så nu ska jag gå handla igen, för andra gången.
Möjligt att jag springer på någon annan viktig info så det kan kanske vara värt det.

som detta till exempel....det är ju sjukt viktigt! Och det måste ju verkligen vara något att bråka om! För shit lixom, det kan ju inte bara vara att se på ungen för att på så vis avgöra om den är vit eller svart eller kanke mulatt?



Annars så är det som bekant helg......det får man ju alltid reda på genom facebook. Det är ju oxå en himla tur, att alla ens vänner skriver den infon som statusudatering annars hade man ju inte haft en aning om det.

Det verkar som att ni lyckostar som kommer att hänga med mig ikväll kommer att få uppleva en hel del ironi.....bara själva grejen att det är melodifestivalen och att det troligen kommer att vara en del önskemål om att se det, bäddar för min hemska ironihumor

Annars så saknar jag mina ögonstenar, två veckor sen sist efterssom både jag och barnen har varit sjuka men imorrn så.....och på måndag, väntar två heldagar tillsammans med dem!
Sa jag att jag tror jag har världens bästa extrajobb?
Can´t wait iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0