Sunday afternoon

nog att vi kan skapa händelser här på gatan men igår det var några som gjorde det lite väl överdrivet
inte varje dag det stannar en polisbil med blåljusen på utanför fönstret och hämtar någon
bybor som vi är var vi direkt framme och försökte lista ut vad som hade hänt och vilka det var som hamna i polisbilen......
när man plötsligt såg att man var i "tjuvkiksällskap" med typ Agda 80 år så var det dags att lämna spioneriet och skämmas lite 
inte så coolt att vara 24 och vara i full färd med "vi har tydligen inget annat för oss en lördagkväll så vi fönstertittar" syndromet




Annars så var det häng hos oss under kvällen/natten....jag lyckades nog vara trevlig  och mina vänner oxå för den delen, trots att jag mådde som en påse nötter....ingen kastades ut iaf, David var nära att åka ut en gång då han inte godkände ett briljant svar från mig och Frida i ett utav spelen men annars så var jag lugn



Imorse vaknade jag på tok för tidigt....tog en långpromenad i ett försök att glömma den krypande värken
vädret var lovely så det var en strålande idé om jag får säga det själv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0