Tisdag 15/2 2011!

det är ingen hemlighet att jag är en sucker för tatueringar
tror ni jag dog när jag såg Aggers "nya" ryggtavla?





Så trots att Torres nyligen flydde Liverpool så finns det nu anledning att återigen spana in detta lag, det gäller bara att få av han tröjan lite då och då.

Annars så är det tentaplugg som gäller denna vecka.....eller ska gälla, den har lixom inte infunnit sig riktigt än.
Hur eller hur så är det juridiktenta på fredag och något ska man väl ha lyckats knacka in i skallen innan dess.
Det jag skyller på idag för att slippa tentaplugget är att det är så kallt i vår lägenhet att jag inte kan koncentrera mig......bättre att ta vara på tiden och göra mer värmande och rolíga saker istället.
Och dessutom har jag precis fått tillbaka föregående tenta och klarade mig......det kan man ju knappast fira med att plugga till en annan?

Värma mig kan jag för övrigt göra med min medsnodda, supertjoka och fula Veoliatransportfilt.....HA, som plåster på såren angående tågtramset igår tog jag mig fiheten att sno med täcket från liggvagnen då jag annars skulle ha suttit i Alvesta och frusit ihjäl innan mitt tåg kom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0