too cool for school


Pluggtajm
kors in da roof




bra pluggklimat innefattar:
tända ljus, halvdöd orkidé, lagböcker, färgpennor och tipex
bra plats innebär:
loungen i källarvåningen
bra motivation innebär:
tanken om att tentan går av stapeln imorgon och du har inte pluggat något vidare hittils, så plugga, plugga, plugggggaa!

Vad gör vi?
Nu kör vi!

Men först måste jag bara beklaga mig lite....
idag har jag och min dator varit ifrån varandra typ en månad....om inte mer
separationsångesten är på högsta nivå
jag vill ha tillbaka MIN dator nu, frisk och kry
den är inlämnad hos någon skum man i trakten och jag hoppas innerligt att han är något att lita på så att jag inom kort kan sitta och beundra MINA bilder och MIN musik närsom jag vill
tills dess får jag nöja mig med Emmas dator, vilken inte e fy skam iof
ett stort jävla tack till Emma som tåligt lånar ut sin dator till mig praktiskt taget 24 h om dygnet
TACK!

vad var det nu vi skulle göra?
ja, just de!
plugga ja

Vad gör vi?
Nu kör vi!
(på riktigt)


Kommentarer
Postat av: EMMA

VARSÅÅÅGOOOD <3

2011-02-17 @ 14:48:50
Postat av: Paleski

Halvdöd orkidé?? Den ser typ jättedöd ut haha

2011-02-18 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0