Fredag 4/2 2011

vissa saker kan ju inte komma mer olägligt....
och som Emma så bra uttryckte det, en "olycka" kommer sällan ensam
nu ligger man här och är mår skit, ont i handleden och för att toppa det hela har man fått en förbannad tandvärk på grund av att jag bitit av en del av en tand
FAAN
det pågick beslutångest imorse, på hög nivå, i frågan om helgens planer skulle ställas in eller inte
beslutet blev tillslut att ställa in.....så med det försvann mitt "hälsa på sällskap"
var nog det bästa, är inget vidare sällskap när jag mår såhär men samtidigt, förbannat tråkigt att inte få träffa dig

jaja, nu är det som det är
är inte ensam om att vara sjuk eller vara sjuk i olägliga tider
så det är bara till att gilla läget och hoppas på att man kan uträtta något i helgen trots sina krämpor
är ju som sagt i sällskap av sjuklingar och föredetta sjuklingar så det ska väl gå fint

bye bye från mig, min hand o min tand
nu ska jag inom kort bege mig bort till akuttandläkaren.....kuljul

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0