Lördag 5/2 2011

jag tror att jag har kommit på det värst tänkbara du kan önska din värsta fiende
håll i hatten, här kommer det

barapampampappaaaaaa (en fanfar)

en förbannad tandvärk samtidigt som Solsidan Ove står dig upp över öronen
       

just nu sitter jag med det förstnämnda och det är inte att leka med
men å andra sidan jag har ju ingen Ove så man får vara glad för det lilla

igår fixa tandläkaren till någon provisorisk grej så det ska vara uthärdbart några dagar (eget ord säkert men det passade bra där) tills dess att jag har tid på sjukan nästa vecka
så med lite värktabletter så funkar det bra vissa stunder

ikväll blir det vin och spelkväll här......frågan är hur "rolig" man kommer att vara
 eller
jag är ju alltid rolig i och för sig det handlar snarare om hur rolig jag kommer tycka mina vänner är;)
stackars Emma här hemma (rim, roligt värre), hon gör sig skojig men allt som oftast svarar jag bara med att dra lite på överläppen (normalt sett hade jag asgarvat)

ett alternativ till kvällen är ju att supa ner sig totalt så man inte känner tandvärken, då har man ju dessutom det att skylla på om det råkar bli lite för mycket
men sen är väl frågan hur kul en ordentlig bakfylla är kombinerat med tandvärk......kan tänka mig att det är något man skulle kunna önska sin nästvärsta fiende

om jag ska fortsätta såhär så har jag snart hemska förslag som täcker upp för alla mina fiender
tänk vad lite tandvärk kan göra för kreativiteten

Annars händer det mycket nytt........visserligen med olika viktighetsgrad men ändå
Emma kokar fisk för första gången
Det börjar synas något vid namn asfalt på gatorna här
Emmas mormor får klart för sig vad MMS är (efter 73 försöket till förklaring)
Min snowboard är funnen
Jag har köpt en systemkamera
Emmas bror fick tvillingar igår
Bobban har skaffat blogg ;)

sen finns det gamla saker som består.....
min dator än fortfarande död
mitt internet har fortfarandet inte behagat hamna i brevlådan
mitt mobil har fortfarande en (flera) sprickor i displayen
min cykel ligger alltid på backen trots att den var stående när jag lämna den
jag avlsutar mina inlägg abrupt












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0