vinnare av tröttmössan

om man ska lita på min mobils fotostatisktik så verkar det som att det är Cissi som vinner "jag är lite småuttråkad på föreläsningen idag" poosen om man räknar till antalet

 nr1.


nr 2.



till Cissis försvar vet jag inte om man kan se denna statistik som vidare tillförlitlig då det endast tagits kort vid två tillfällen i skolan.....men hon har ändå kammat hem full pott, 2 av 2!
Så nog vinner hon;)

Är medveten om att detta är att kasta sten i glashus i och med den lapp som lämnades på min säng en dag i höstas.....till mitt försvar så har jag blivit liiiiite bättre på att inte bli så trött på föreläsningar men i och med att mina vänner är medvetna om att jag ibland blir trött så är de fruktansvärt snabba på att uppmärksamma det. Snabbare än jag upptäcker att jag håller på att somna.
så lättare för mig att bli busted så att säga, endast därför;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0