Andas

premiär för cykeln idag
fick till och med i en ny växel
stackarn, den har stått orörd flera veckor nu
o den lär få stå där ett tag till för det var ingen höjdare att cykla med andan i halsen hela tiden
i några dagar visade termometern på behagliga grader, snön smälte, solen sken och min favvo skinnjacka var på
men så plötsligt kommer man ut en morgon och en bitande kyla slår i mot en
men det skiter jag i för jag tänker ändå ha på mig min skinnjacka.....iaf i några dagar till
kanske väderguden fattar hinten?

På tal om växlar, premiärer, andan i halsen och solsken så tar jag snart tåget till Lund
En sväng där och en sväng i Malmö det är vad helgen har att bjuda på
undra hur detta ska sluta? eller börja?





Kommentarer
Postat av: cecilia

Synd att du missar årets utekväll i kalmar ;) Men ha det asbra i skåne!! Får hitta på nåt kul snart :) Puss

2011-01-22 @ 14:04:52
URL: http://dolkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0