Clear blue sky


Vaknade upp imorse och var helt säker på att det var lördag
på grund av ett samtal lite senare fick jag klart för mig att det faktiskt bara var fredag
hur gött är det inte? är så "ledig" att man inte vet vad det är för dag längre

på tal om gött.....idag sken solen och himlen var klarblå, brillorna åkte på och jag njöt
en heldags strosande på stan med lunchande och shopping med Marinette
vår?
Ja, jag låtsas som det iallafall




Fick ett meddelande inatt
det löd:
"Tönt"
jag skrev tillbaka och tillrättavisade detta misstag med att han hade inte kommit till en tönt utan till en rar, snäll och cool flicka
meddelandet tillbaka:
flicka? Där tror du allt lite väl gott om dig själv va?
kul att min vän tvivlar mer på att jag skulle vara en flicka en det faktumet att jag var rar, snäll eller cool
för övrigt betydde tönt "go natt" tydligen
 till dej säger:
din pajas och det betyder just bara pajas;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0