kan dagens match bli en high five?


dagens tips (mest till mig själv)
Om du har en lång jacka.......res dig upp innan du försöker gå av cykeln så att inte jackan fastnar i sadeln
blir så träligt om man måste göra en tvärbromsning och då inte kan komma av cykeln för att man sitter fast
lite småpinsamt för dej att ramla stående (för publiken lär inte uppfattat att det var jackan i sadeln som var boven)

dagens snabbaste
cykelåkningen från jobbet till tv:n och hockeyn

dagens misstag
ställde klockan på 08.00 för att vänja mig något vid det fakumet att jag ska gå upp 05.30 resten av veckan
men istället somna man vid 03 tiden och snooza till 10

dagens troligaste
att jag inte kommer att att vara trött före 02-03

dagens sms samt dagens osanning
gott nytt år din clown....vet att de e några dagar försent men du är ju lite långsam. PÖSS

dagens eloge
till mig själv för att ha prickat av ytterliggare en jobbadag.......4 kvar!

dagens tack
kommer jag att ge mig själv när min lön +csn kommer och övriga står med endast csn....HA!

dagens väntan
får ett mail om att tentorna är rättade....väntar och väntar och väntar på att resultatet ska komma men icke kom det ngt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0