Måndag 31/1 2011


ett I- landsproblem visserligen men ändå
slängde lingonsylt på gröten imorse istället för hallonsylt
fy faan vad äckligt
ni som känner mig vet att jag går inte upp på morgonen med någon vidare marginal för eventuella misstag så det fanns då inte tid för att göra någon ny frukost
och nu hade jag ju faktikst gått upp så att jag skulle hinna äta och så gör man en sådan fadäs
vilket resulterar i
* ingen frukost
 vilket resulterar i
 * gått upp tidigt i onödan

För övrigt är Emma SUPERSJUK här hemma
jag ber till gud trots att jag inte tror på han, jag håller mina tummar trots att jag inte orkar, jag säger jag är frisk "peppar, peppar ta i trä" trots att jag inte är skockfull 
allt för att jag inte ska bli smittad av detta






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0