Sailing down behind the sun, waiting for my...

jahaja.....då var det fulländat
nu har vi även "jag har skitit på mig/är stelopererad" gångstilen inomhus, inte bara på isvägarna utomhus
härligt det är när man ska sätta sig i soffan och känner att det inte är värt att böja på benen utan en raklång slängning är nog att föredra
efter dagens cirkelfyspass så kommer jag eller jag har redan börjat få årets värsta träningsvärk
men ohh så jag gillar det

ny ledare för dessa pass och jag diggar han
bäst på att puscha, peppa och heja
dessutom så går han och high fivar hela tiden
som bekant är jag en sucker för high fives
så high five för han

för övrigt så är det härligt att vara hemma
hänga i ens egen soffa
sova i sin egen säng
lite rutin och lite vardagskänlsa är faktsikt inte så dumt efter veckor av helgkänsla
dock saknar jag dej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0