time flies


       3:an             hjärnsläpp startar----->           7:an                      8:an           
När jag var och fira jul hos morsan kom gamla fotoalbum fram och direkt börjades det påpekas om klädsel och utseendet i den berömda fjortisperioden
plötsligt kommer det där hånflinet och sen brister det ut i ett....
hahahahahah......vad tänkte du där?
Man ser ju tydligt när vi inte längre fick lägga oss i din klädsel...HAHAHAHAH!

Ja, vad tänkte man egentligen? Vad är mitt försvar?
Har inget försvar.....för vad tänkte man egentligen?

Det enda försvar jag kunde tänka mig var en kontring med samma tema..... därför var jag tvungen att hitta lite andra bilder där jag borde vara berättigad att fråga detsamma
- Va faan tänkte ni där? (när ni klädde på mig detta)


För all del, sätt på ungen en så kort klänning att blöjan syns i stående position



Bara matchande vantar som fattas sen är det fullfjädrat, kom igen?



Matchningen igen....byxorna bak och fram, kepsen bak och fram, tema rött, tema randigt och nej det är inte ngn "utklädnad"

Summa summarum kom vi (eller iaf jag) fram till att klädseln när man var yngre och föräldrarna klädde på en var inte alla gånger så jävla mycket bättre än när man själv fick hjärnsläpp i 13-årsåldern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0