Tisdag i Kalmar

egentligen onödig information

* Börjar komma till sans med att jag är tillbaka i Kalmar och att plugget har rivstartat

* Mitt mobila bredband har fått spelet och vill inte fungera.....hur ska man kunna sitta framför en dator 4 dagar i sträck och skriva tenta utan att få pausa lite facebookande och kikande på bloggar?

* Även i Kalmar är det isbana....o svar ja, jag har legat på backen. Inte bara jag heller för den delen för man drar ju gärna ner den bredvid sig också.

* Tacos och hyrfilm ikväll.......eller det vart bara tacos för filmen glömde vi ta med från affären tydligen. Typiskt att båda ska vara tankspridda.

* Den lilla tentan har blivit en stor tenta då två av våra lärare inte kunde komma överrens om vilken utav deras frågeställningar som var viktigast. Detta resulterade i att de bestämde sig för att ta med alla, det vill säga 5 frågor på det temat istället för 2 som det var sagt från början.

det var alles....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0