top notch

jag kan inte skilja på om jag vill vinna, eller vill ha eller inte vill ha när det kommer till en visst tema, alltid samma sak
borde veta, bör veta, bäst att veta, när ska jag veta
vad jag vill?

För övrigt så fick jag tentaresultatet på mailen imorse, öppnade det på jobbet och ville helst ställla mig upp och börja dansa men jag fick behärska mig, varken sällskapet eller outfiten pekade på att det var en vidare bra idé. Istället skrek jag High five till Cattis, hon förstod inte riktigt.

jag tänkte att är det någon som kan sätta käppar i min "icke omtenta" svit så är det den läraren....läraren som går in med mottot att sålla
han vill att det ska fightas, fighten fick han och jag vann
mohaha

resten av dagen gick jag bara o log...var nog lite upp e det blå, både på grund av tentan och det faktumet att jag bara sovit 3, 5 timmar föregående natt
men trots allt en trevlig dag på jobbet

 för stunden ska jag bara vakna till lite, träna, be till någon sorts vädergud att det inte snöar mer och sen dra mig ner mot stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0