Torsdag 27/1 2011

när jag såg skymten av "kärringen" började jag ana
mina aningar stämde och jag visste vad det skulle innebära
för jävla dålig musik och för jävla dåligt med ljud på den
ledaren som skulle ha dagens spinningpass var sjuk så "kärringen" skulle med all säkerhet vikka
så var fallet och innan jag klev in i salen tog jag min chans
sprang och hämtade min Mp3 och tryckte in min egen musik i öronen på maxad volym
otrevligt och en aningen oförskämt att sitta på ett pass med egna proppar i öronen men kärringen har bara sig själv att skylla....

så till "kärringen"......
- lovar att ta ut mina proppar den dagen du inser vilken crapig musiksmak du har och med det ändrar musiken till dina pass

efter att ha läst detta igenom detta inlägg kan jag nog kalla mig själv för bitterkärring men bjuder på det idag.
För att verkligen sätta krut på det faktumet att jag idag är en bitterkärring så kan jag berätta att jag blir galen av tanken att jag ska gå 1000 mil ikväll för kvällens häng i gäng, cykel är att glömma då den har hamnat i backen minst tre gånger idag......redan
funderar på att muta antingen Calle, Cissi eller Emma med någonting så att ngn av dem bär mig hela vägen
kan kanske gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0