Torsdag 6/1 2011

Inte undra på att det kan bli lite snurrigt ibland om man inte har full fokus
Har jag börjat bli trött så att jag läser samma mening flera gånger?
Nej, tydligen inte

full fart!

" Varje människa har en uppfattning av den situation som den personen "tillhör". Denna uppfattning är den personens verklighet. En annan människa har i samma situation oxå en uppfattning av verklighet men den verkligheten är den speciella personens verklighet. Verklighet existerar bara som verklighet för den som uppfattar den. Samma yttre situation kan bli många verkligheter. Ingen verklighet kan sägas vara bättre än en annan verklighet. Bilden av verklighet passar på så sätt att personen i fråga kan överleva i den verkligheten"

utdrag ur den kursbok jag försöker mig på just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0