saturday night

veckan har gått i pluggandets tecken
tentaskrivandet går framåt och jag håller nästan min plan med att bli färdig imorgon
plugg hela helgen betyder lugna gatan
på förfesthänget igår bjöd jag mig själv på cola och hyffsad tidig hemgång - mycket generöst tycker jag
denna dag skulle vigas åt superkrafterplugg men efter tidig träning imorse, tvättstuga och fika hos Cissi och Calle  fanns det inte mycket tid kvar till pluggande
så med det kan jag inte annat än ha stora förväntningar på morgondagens plugg - jag väntar stordåd från mig själv
ska till och med joina Frida, David o Emma på bibblan
det blir premiär för mig att tentaplugga där
prövar denna taktik mest för att jag är så jävla trött på att inte ha något internet när jag är hemma och pluggar för inte fasen har mitt egna internet kickat igång ännu

Lördagkväll.....precis hemkommen från biomörkret
Änglagård visades på duken och jag är mer en nöjd med filmen
o Emma.....vi hade halvt rätt/fel beroende på hur man ser det
Per Oscarsson är med i Älglagård dock inte i film tre.....

Nu blir det snart bädden och imorgon planerar jag att sova igen litegrann.....har varit dåligt med det sista dagarna, inte bara nattetid som det brukar vara utan även på morgonen....har vaknat vid 7-tiden!!!???? och inte kunnat somna om
What lixom? det händer inte i denna frökens liv

bara för att förtydliga, en liten parantes
det är fortfarande stordådsplaner som gäller för tentaskrivandet imorgon trots planering på supersovmorgon
bibblan öppnar inte förrän 11.00 
(o)tur för mig blir det automatiskt berättigat att ha sovmorgon då 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0