2010

Om man har en blogg ska man tydligen göra någon sorts årsresumé
är ju lite av en rookie i bloggsammanhang
men det är väl bäst att man följer denna oskrivna regel
men i och med att jag har minne guldfisk i mellanåt så har jag säkert missat nåt superviktigt men det väljer jag att skita i

JANUARI

gänget va i Åre (jag, matilda, olle och jacob)

under en förfest sommarn innan bestämdes det
man kan ju tro att sådant rinner ut i sanden men med fyra "lätt vi kör" människor blev planen verklighet


 


När jag kom hem från Åre väntade en härlig tenta tre dagar efter, passande, NOT

Det bästa var dock att vi flytta in vår superfula men ack så stora och grymma källarlägenhet
och jag blir roomie med världens bästa Emma
Det sämsta var givetvis att jag flytta ifrån Emelie och vårt hus på landet....bästa exroomien




Jag var i Göteborg och hälsa på min bästa Malm



FEBRUARI

Vi hade inflyttningsfest i vår lägenhet, kompisar från Linköping och Göteborg invaderade vår lägenhet och under en helg


grabbarnas inflyttpresent....haha


Min bästa Sanna vart tv:kändis och var med på "Spårlöst försvunnen" :)

MARS

Emmas syster kom och hälsade på

Jag tatuerade mig för andra andra och tredje gången



Mamma kom och hälsade på och firade mig i förskott på födelsdagen

APRIL

Jag sparade ut min lugg....för tredje gången, ej klippt någon gång i år efter det



Jag var i Malmö och hälsade på nykläckt kusinbarn

Hälsade på hemma i Linköping över påsken, fick träffa syrran som var hemma en sväng från Åre

Åkte till Göteborg igen och firade Valborg

Jag var tydligen dålig på att ta kort oxå.........

MAJ

Syrran och pappa kom och hälsade på i Kalmar

Var i Jönköping på Ida och Marias utflyttningsfest.....hur många gånger som helst har man varit där och festat nu får grabbarna stå för festen där nere annars blire inget



    

Var i Helsingborg på rättegång angående mina grejer som blev stulna när vi var där ett halvår tidigare och hälsade på Frida, Adde och Olle


Sommarfesten

   



JUNI

Emma och Maria försöker hitta sista pluggkänslan en dag på Öland



Andra terminen avklarad....ett år på socionomutbildningen, jisses vad tiden går fort

Säger high five till ett "riktigt sommarlov" kommer endast jobba liiiiite och flyttar hem till Linköping över sommaren

Vi åkte till Spanien.....hade kass väder men tröstades med att ha en månad i Sverige med rekordvärme och ledighet



   

Ett härligt gäng åker till skärgården (Landsort) och firar midsommar på riktigt vis!



   



Jag och Matilda åker en sväng till Kalmar, träffar mina vänner och röjer på Vallen

JULI

Jag klipper av mig mitt låååååååånga hår!!!!

--------->

Min bästa Emma kommer till Linköping och hälsar på



Myser på landet

Festar vid ån a la linköping sommar style



Massa festligheter av alla dess slag....SOMMAR SOMMAR SOMMAR


Halvreunion KOS 2005 + massa extra goingar



Prövar äventyrsgolfen i Berg med grabbarna, fusktajm


AUGUSTI

Till Kalmar en snabbvisit för att göra min efterlängtade (ca 1 år väntan) egenfixade tatuering




Åker till Göteborg......shoppar upp alla pengar, dricker på Avenyn, håller på att spy i karusellerna på Liseberg och hälsar på min bästaste IDA

 



Säger hej då till Linköping och hej Kalmar och termin 3

SEPTEMBER

Firar in den nya terminen med kräftor och nubbe och all in skiva

 



Jag börjar blogga under en hemtenta för stt slippa skriva på tentan

Jag börjar mitt extrajobb som barnvakt på Öland

Efter detta kom oktober men detta årsresumeande var förjävla tråkigt att sitta och hålla på med så det får bli ett stopp vid september helt enkelt
det enda jag lärt mig av detta är att det inte kommer att ske någon årsresumé nästa år
och det jag har insett när jag ser tillbaka på mitt år är;
herregud vad det ska flängas och faras, om man skulle ta och stanna upp och andas lite i mellanåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0