Happy new year my friends

Som en raket for de nya året upp till oanade höjder
som ett fritt fall lade det sig på botten dagen efter

Men det var det faan värt......alla gånger!

Underbar middag förtärdes hemma hos Erik
Herrarna stod för all matlagning, vi blev så pass uppassade att vi flera gånger stod med hakan i backen
När jag gjorde upp planerna för nyåretmed herrarna lovades det att middagen skulle vara i klass med den nakna kocken
med besked blev det nakna kocken
för varje rätt som dukades fram togs det av ett plagg
sköna som få!





Erik och Martin






Innan tolvslaget joinade David och hans gäng festen
klockan närmade sig 00.00 och det var dags att gå ut
HA....spöregn!
Jävla sätt alltså
Det var snudd på att dissa det hela


Men nog vart det cigarrökning och skålande på balkongen

Kvällen avslutades på något efterfestliknande tillställning inne i stan
med halvfulla flaskor och slattar som fanns att finna och lite halvvingliga ben tog sig tre tappra festare siktet mot stan
vid 06.00 hugget svaldes den sista champangen
och man kunde då skåda en halvnaken kock "lira" gitarr


Sen dog jag, åter vid liv 12, halvt återställd nu, 00.40
fi fan och high five


Kommentarer
Postat av: bobban

haha bilden på dig å mig är ju klockren, kunde jag va vitare??????? :)

2011-01-03 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0