Fattaru inte elle?

- ehhhh.....vänta lite, måste bara fixa det först, ni studenter brukar inte vara igång så tidigt
- NO SHIT SHERLOCK?

Dagen skit var igår, inte min dag, helt klart

Denna dag gick bättre och jag fick på morgonen en härlig nyhet
men den härliga nyheten hade inte ens varit en nyhet om inte gårdagen har fuckat up sig så in åt da helvete
den härliga nyheten hade varit en självklarhet om livet hade dansat på rosor även igår

Inte nog med att jag inte haft något internet på två veckor så skulle hela datorn ta och krascha igår
MED MIN NÄSTAN FÄRDIGA, EJ INSKICKADE TENTA

Hip som hap så var bakgrundbilden ändrad till någon konstig text där det stod "your life will break down" Warning- system crasching" och så vidare
wips, kom det upp massa rutor och jag kunde inte göra något
pang, datorn släcktes ner

gaaaaaaaaaa
på med datorn igen......jag måste bara få över tentan på ett usb
fick över den men den gick inte att öppna
fick snällt vänta över natten och bara hålla tummarna att jag skulle kunna öppna dokumentet i skolan

Så, för att gå tillbaka till början av inlägget så var jag tvungen att gå till skolan i OTTAN för att skriva klart tentan innan vårt juridikseminarium
och där, på IT-sektionen, fick jag den frågan
VAD GÖR DU UPPE NU?

Iallafall, den glada nyheten var alltså att tentan kunde räddas från den kraschade datorn och nu är den inlämnad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0