butterflies

Måndagar.....
efter en top notch helg i Lund är jag nu hemma i Kalmar igen
när klockan ringde imorse var jag helt säker på att det var ett skämt
helt slut......fortfarande
men det var det värt

erkände en av mina (många) brister i helgen
vilket håll höger respektive vänster är åt sitter inte ryggmärgen på mig
jag måste dessvärre tänka efter, hälsa lite med högerhanden för att "känna" åt vilket håll det är
denna brist gav sig till känna idag
Emma och jag var på yoga och mina höger och vänster färdigheter fick sig en ordentlig törn
att vara både trött och inte vara med i matchen är inte att rekomendera när ett yogapass ska utföras 
höger arm upp, vänster ben över höger arm och så vidare.....jag var lost
försökte kolla på Emma men hon var ju lika borta hon så det var ju lönlöst

Ska avsluta med något som jag ställer mig frågande till...
faan, potatissallad.......det kan man väl ändå inte ha till allt?
nyss satt damen bredvid här och käka pizza doppat i potatissallad som om det vore det mest normala i världen





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0