I'm not ready to make nice

det är varken roligt, effektivt, snyggt, säkert eller särskilt graciöst......att ta sig fram på en isbana utan skridskor
synd att hela Linköping nu är täckt av ett lager is och jag har ingen större lust att ha på mig skridskor till vardags

jag vill inte längre gå som om jag vore antingen stelopererad eller precis skitit i byxan

Annars så var det hejdå festligt igår
skålande och en massa catching up snack
sjukt mycket folk man inte träffat på lääääääänge som var ute och svängde sina lurviga



jag lyckades inget vidare med fyllan igår, inte alls skulle man kunna säga
inte så roligt och pepp när man är ute och ska svira
men idag däremot kan man säga att det vart till min fördel, jag mår faktikst, relativt bra

Imorgon åker jag tillbaka till Kalmar, tillbaka till verkligheten och med det är det så kallade jullovet över
och med det kommer även alla dessa hej då moments
gillar det inte

snart är det dags för ett av dessa good bye moments men vi säger inte "hej då" vi säger "vi ses".....eller hur?


För övrigt, är inte detta den sötaste nyårsklädda killen ni nånsin sett?
jag tror det

Simon 3 veckor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0