att hålla tummarna

jag är trött på regn....
det förstör ju allt
 imorse gick det mesta fel och det skyller jag på regnet och på att det var måndag
måndagmorgon, klockan ringer aptidigt för jobb, det ösregnar ute, plötslig punka på cykeln, kommer försent till jobbet och glömmer jobbnycklar
skitstart

kollade upp vädret för nästa vecka....
ville inte tro på det jag fick syn på så dubbelkollade med källa nummer två
och
detta gör en ju lite confused....

SMHI                                            Yr.no


men hoppet är väl det sista som lämnar så därför tror jag stenhårt på att meterolgerna på Yr.no är strået vassare än de på SMHI och således är det de som har siat det bästa och det verkliga vädret för nästa vecka

Så strålande väder att vänta mån - tis o ons.

KOM IGEN - LÅT DE VARA SÅ OXÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0