Humor!

Jag blir full i skratt, glad och fnissig. Jag high fivar. Min mor med sambo och deras vänner kan fortfarande konsten att ställa till med galna, skämtsamma, humoristiska upptåg.
De driver med sig själva, de driver med andra. Jag älskar det.
Det senaste......Jägermeister klubben.

Jag dog litegrann när jag fick syn på, vad de kallade det "på lyset protokollet".
Frågade vad "balansprincipen" betydde......det betydde att det alltid måste vara jämvikt - alltså - en macka en jäger - en jordgubbe en jäger osv.
Gillade regeln " får vara med på festerna så länge man kan säga Jägermesieter och protokolljusterare" - tydligen så fanns det vissa svårigheter med det under release festen.


  

Här har vi klubboutfiten....



Jag säger inget mer.
Bara att jag hoppas att även jag och mitt framtida sällskap kommer att kunna bibehålla humorn och galenskaperna när vi åldras såsom medlemmarna i Jägemeisterklubben lyckats med.

Nu ska de premiäras på Bosses....det ska ha gjorts det många gånger i sommar men kö och annat trams har stoppat det. Egentligen är det ju inte så mycket att hänga i julgran så det krävs ju inte mycket för att hoppa över premiären. Får se hur det blir med saken ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0