Söndagshelvete!

Som vanligt så hade man förträngt hur hemskt det är att jobba dagen efter festbestyr.
Idag blev jag påmind och tänker att denna känsla kan man väl aldrig någonsin glömma.....men jag vet att känslan kommer att vara ett minne blott inom någon dag och innan jag vet ordet av det sitter jag i skiten igen.

Slutade 21.00 och har inom loppet av de 2, 5 timmarna som passerat slumrat till ca 10 gånger....antar att det ger ett vaket snitt på cirka 5 min. Ungefär lika lång tid som det tar att skriva detta inlägg.

Nu börjar ögonen rulla bakåt och de blir inte roligare än såhär och då är detta inte ens i närheten av kul. 
Gårdagen däremot var roligare än roligast.
Skulle vilja återge alla konstiga och humoristiska kommentarer och händelser kvällen hade att bjuda på men jag har varken den vassaste kniven i lådan eller orken att skriva så att man fångar upp det som är underhållande och skrattframkallande i händelserna. 
Så med det lämnar jag gårdagen med ett antal glada kort och går sedan och lägger mig.
fucking söndag
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0