trött måndag

Bodycombat



verkligen bland de roligaste passen du kan köra
slå, sparka, skrika, svettas, fokusera, slå, sparka
är du galen kan du avreagera dig
är du opepp blir du pepp
är du trött blir du pigg
men det finns inte heller något annat pass där jag känner mig så malplacerad som jag gör på ett Bodycombat pass

jag känner mig som Mowgli i djungelboken när han ska fajtas med Baloo det vill säga helt borta
jag tror att mitt ansiktsuttryck när jag slår näven i luften skrämmer iväg en blåmes, på sin höjd
jag är helt enkelt ingen fightbrud
men det skiter jag i för det finns gott om brudar på de passen som tror sig vara fightbrudar men som ser lika fightvänliga ut som Kissie - alltså som kungar på catfight, alltså som blåmesen som jag hade lyckats skrämma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0