Vår gårdagskväll och.....

tänk er in i detta scenario....
Man kommer cyklandes i lugnan ro och sen försvinner bara vägen.
Alternativen är:
 ut och köra på stora vägen/motorvägen eller följa de pilar som visar väg åt, vad vi anser, helt fel håll
Vi valde pilarna som kändes åt helt fel håll.
Vi cykla och cykla och cykla...och sen försvann skyltningen. Vägen kändes nu ännu mer åt fel håll.
Tillslut möttes vi av detta och det var bara att vända.


Hade ringt o sagt att de kunde sätta igång grillen så länge men ett samtal till var nästan att överväga om vi inte ville komma till nerbrunnen aska.

Hursomhelst så innebar vändningen vid dessa skyltar givetvis motvind....
jag svor och var så förbannad att spottet for ur mun....med motvinden for spottet upp i ansiktet

då vänder sig Sara mot mig o säger:
(dessvärre hann jag inte få upp mobilen o filma men en efterkonstruktion av min röst men med Saras ord kan få höras)



En aning internt skämt men jag höll iaf på att kissa på mig.
Innan vi visste ordet av det och utan spott på kind och kiss i byxan så var vi tillslut framme och en lite fnissande Emelie mötte upp oss.



Kvällen bestod av grillning, härmning av allahanda sketcher, asgarv, synonymkoll på ett inte helt okej sätt, Jimmies tvättskola samt berättelser som, som vanligt är överdriva, líte över gränsen och hysteriskt roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0