Söndag 24 juli

I förrgårkväll genomfördes cykelturen hem i blindo. Ovädret hade slagit ut all gatubelysning. Det enda som lyste upp min färdväg då och då var de kraftiga blixtrar som lyste upp himlen. Ingen höjdarfärd hem med andra ord. Att det dessutom regnade så det nästan haglade gjorde ju inte saken bättre.
Igårnatt höll cykelturen hem sluta med en igelkott i hjulet. Jag hann precis väja undan och igelkottkrocken kunde avstyras däremot var tyvärr en lyckstoplekrock direkt ett faktum. Jag satt plötsligt, en aning chockad,  som ett smäck i lyckstolpen. Inte någon höjdare det heller.

På tal om höjdare men nu med en tummen upp så ger jag oss själva cred för att vi under gårdagskvällen/natten trotsade den obefintliga sommarvärmen genom att hänga ute ända till....ja säkert 02.
Heja sommarfeelingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0