Onsdag 7 juli

fan vad gött de e o vara ledig ett par dagar
gick upp tiiiiiidigt imorse i hopp om att hinna med lite fixande innan jag skulle möta upp Ida på stan...

så här bra gick tydligen "gå upp tidigt o fixa" taktiken



man somnar om i soffan, blir hånad och väckt istället
men vad fan gör de, egentligen?
en är ju ledig!

Kvällskvisten vigdes åt Anna.....vi tog oss för så pass att det blev en sen kvällspromenad runt ån.....tredje gången jag går eller löper den rundan idag
Härligt att komma löpandes - svettig och dan, och sammanlagt behöva passera tre uteserveringar på vägen...och inte tala om allt folk som bara hänger nere vi ån o dricker sig salongs, grillar o myser.
Man får ju inte lite lust att vika av från sin runda och hänga med i utelivsstämningen.

Igår gjorde man slag i den saken och vägen från träningen blev raka vägen till ån...
jag älskar sommarkänslan, friheten och att allt blir så mycket lättare när vädret och livet tillåter spontanitet



Imorn står det STOR sol på väderkartan och bad och burning är ett måste.....min tanke om att plugga får snällt ställas åt sidan och vänta på bättre tider
de bättre tiderna för plugg under sommartider är dessvärre fruktansvärt få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0