Fredag!

Jag har nu, eller jag har väl gjort det tidigare än så, insett att min sommar kommer att bli en aning hektisk.
Fyllde precis i mitt sommarschema för jobbet i min redan så fyllda kalender....
Registerade mig nyss på sommarkursen, Företagsekomomi  - Marknadsföringens etik och fick syn på studieplanen...
Jag kom precis och tänka på alla de äventyr och trippar som redan är inplanerade i sommar...
Kom precis och tänka på alla de spontana aktiviter som min sommar SKA innehålla...
Kom precis och tänka på hur mycket jag älskar att bara hänga på allt.

Insåg även att jag nyss kom att tänka på ganska mycket som jag kopplar till mina 10 veckor sommar"LOV" & blev både förväntansfull och totalt matt.

Tur att jag börjar denna sommar med att åka till New York i en vecka och bara hänga......


helvete vad kul vi ska ha de
mot Arlanda snart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0